viernes, 8 de febrero de 2013

La vida d'un altre (II)

Com estàs, Anna, et trobes millor?
Estic com sempre, vull dir, com sempre des de fa uns anys, bé.
I la psicòloga?
Ara em fa escriure. Jo ja ho feia de tant en tant, però diu que ho he d'intentar una estona cada dia. Com si tingués tant de temps!
I com va?
A l'últim escrit m'he ficat a l'ull d'algú.
Com?
Sí. No sé on aniré a parar, però és el que m'ha sortit.
Vaja!
I tu, què? Has començat la nova feina?
La setmana que ve. De moment m'estic organitzant i fent alguna entrevista per a tenir el meu propi equip. Ja veurem.
Escolta, hem de quedar més sovint, però ara he de marxar.Se m 'ha fet tard.
Sí, jo he quedat per dinar amb el Santi i després he d'anar a recollir el Marc.
Ostres,se m'oblidava! Saps que el Joan s'ha separat?
Sí?
M'ho va dir la meva germana ja fa uns dies.
Escolta, et truco el divendres per anar a fer un cinema i a picar alguna cosa. Ens hem de posar al dia!
Sí, va, que ens esperen.
Sí, un petó. No t,hi cansis escrivint.Adéu
Adéu, Blanca.  


No hay comentarios:

Publicar un comentario